Torpias EliteKnights

Torpias EliteKnights

Inläggav Legenden » 14 juni 2011, 17:53

Brödraskapet Torpias EliteKnights söker nya bröder/systrar. Vill du bli vår nya bror/syster? Skriv till mig i spelet :) Heter Legenden där också.
Gamingworld.se staff
Användarvisningsbild
Legenden
Veteran
Veteran

Re: Torpias EliteKnights

Inläggav Latorre » 14 juni 2011, 20:37

Jaaaa! :asg: Joina oss! Vi är ett skönt brödraskap med flera bröder och systrar!! :cheers:
Och vi ligger redan på första plats!! Hjälp oss att behålla den platsen! :wink:
Användarvisningsbild
Latorre
Veteran
Veteran

Inläggav Sverige » 18 juni 2011, 22:31

Verkar som eliten är borta :smeeh:
Användarvisningsbild
Sverige
Site Admin
Site Admin

Inläggav Legenden » 18 juni 2011, 22:39

Jo, och vi fattar typ inget :P

Delano, ledaren för International Crew, ville att vi skulle gå med dem annars krigar dem och The Black Knights, nu heter dem No Mercy, mot oss. Vi hade ingen lust att kriga mot 2 på en gång och vi hade ingen lust att gå med i crew heller för ingen av oss gillar delano x) Han är en otrevlig 13åring som har vunnit för många torpiarundor så det har stigit honom åt skallen och skryter om det hela tiden. Vi skiter totalt i hur många rundor han har vunnit :p Så vi går med No mercy, tills vidare :wink:

Men vi är ganska förvirrade nu :p
Gamingworld.se staff
Användarvisningsbild
Legenden
Veteran
Veteran

Inläggav Latorre » 18 juni 2011, 23:12

Jag tycker det var ett dåligt beslut! Varför släppa Torpia Elite som låg etta och gå ihop med alla stora brödraskap i en enda stor allians! Nu har man ju inga att kriga mot!! :ner:
Användarvisningsbild
Latorre
Veteran
Veteran

Inläggav Sverige » 18 juni 2011, 23:27

Ja det var ju tråkigt att ni ger vika för hot utpressning som inte är tillåtet i spelet.
Inte heller är det så svårt att försvara sig om man är beredd på att man blir attackerad.

Som ond har man sina trupper ute, tex som försvar till nån liten by som ingen skickar stora styrkor för att slå, är man dessutom flera som skickar försvar till samma lilla by så är det omöjligt att slå er. När ni sedan har tränat mer trupper så skicka dom till samma by på försvar. principen, vilken fiende tröttnar inte på att anfalla en by utan vinst, fungerar alltid. ja och resurserna skickar ni med handelskärror till ert goda konto eller till nån medspelare som gör det samma :)
Eller så skickar ni rubbet på försvar av er goda by.

Som god är det a och o att ha en mur helst lvl 12 så ni kan ha vakttorn också, tillsammans med barracker som rymmer tillsammans minst 500 invånare som ni fyller med bågskyttar (500x40 i försvar) som försvaras av muren och när ni har kavalleri så uppgraderar ni barrackerna och donerar kavalleri till goda byn 250/st i försvar.

Att vara försvar är lättare än anfall ;)

Ett tips till:
Samla ihop era goda trogna storspelande vänner, gör ett eget broderskap och vik inte ner er för nått :klubba:
Användarvisningsbild
Sverige
Site Admin
Site Admin

Inläggav Dening » 18 juni 2011, 23:30

vi jobbar på det

hehe

men vi vet inte om vi har nån villig ledare bara :kaffe:
Användarvisningsbild
Dening
Veteran
Veteran

Inläggav Sverige » 19 juni 2011, 00:01

Nu ligger ni också i hemligt krig med mig, för det är 2 av spelarna i ert nya broderkapet som attackerat mig upprepade gånger, det är ok för jag förlorar inget på det och dom har tur för jag kommer inte att anfalla dom, utan lära dom en läxa när dom anfaller mig och förlorar sina trupper.
Användarvisningsbild
Sverige
Site Admin
Site Admin

Återgå till Brödraskap