Skämt och diverse tråden!!

Ett skratt förlänger livet!
Bild

Re: Skämt och diverse tråden!!

Inläggav zilent » 24 oktober 2010, 19:03

Jag tror att jag ska börja göra så att jag ska ta och lägga in ett skämt eller liknande om dagen, åtminstone för en tid framåt. Kan ju bli en kul grej av det :D

Det är en helt vanlig veckodag. En tjej är ensam hemma och hennes man är på jobbet. Det ringer på dörren och hon går för att öppna.
Ute i trappuppgången står en man, kanske något år äldre än henne. Han ser lugn och trevlig ut absolut inte konstig eller avvikande ut på något sätt. Han säger inget så hon öppnar med ett:
- Ja...?
Han harklar sig och säger:
- Jo, jag kommer nu att ställa en fråga som kan verka väldigt konstig! Innan jag ställer den vill jag bara berätta att jag inte är ute efter att skada dig eller på något sätt vara dum. Det är en helt vanlig fråga! Jag tänker ställa den och sedan gå... Du behöver inte svara på den nu. Om du inte gör det nu så återkommer jag exakt klockan 17:00 i eftermiddag och ställer samma fråga igen. Då kommer jag att kräva ett svar!
Hon skruvar lite på sig och känner en stark olustkänsla men han ser verkligen inte hotfull ut. Snarare väldigt förvirrad så hon säger:
- Öhm... Jaha!?!
- Här kommer frågan! Har du en fitta?
Hon börjar flacka med blicken och ser då väldigt rädd ut vilket mannen uppmärksammar. Han säger då:
- Jag ser att du är blev rädd och orolig. Det vill jag verkligen inte att du ska vara! Jag ber så mycket om ursäkt! Jag kommer dock tillbaka klockan 17:00 och ställer frågan igen, sade han och gick sin väg.
Hon smällde igen dörren fortare än någonsin och skyndade sig till telefonen. Hon ringde sin man och berättade allt som hänt och naturligtvis att pervot skulle komma tillbaka klockan 17.
Mannen, som var av den litet tuffare skolan, lovade att skynda sig hem och till och med ta med en vän som även han var stor och stark.
Klockan blev så 17:00 och dörrklockan ljöd. Precis på slaget, precis som utlovat.
Maken och makens vän trängde sig nu in för att gömma sig bakom dörren och överrumpla det "perversa psykfallet" som terroriserat hans stackars värnlösa fru.
Hon kände sig stärkt och trygg att ha en så stabil uppbackning öppnade tryggt dörren. Där ute i trapphuset stod samme man som tidigare under dagen ställt den konstiga frågan. Han såg lika snäll och trevlig ut som tidigare och han sade:
- Hej! Minns du mig? Jag var förbi tidigare idag och ställde en fråga.
- Jo, jag kommer ihåg sade hon. Skulle du inte fråga något?
- Exakt! Nu kräver jag dock ett svar... Har du en fitta?
Hon kände sig oerhört trygg så hon svarade självsäkert:
- Jajamensan!!! Den äkta mannen var nu så arg att hans knogar vitnade och han var beredd att hoppa fram för att ta hand om puckot.
Han kom dock av sig av den okände mannens svar:
- Så bra! Hur vore det om du använde den någon gång så din man slipper vänsterprassla med min fru?!!!
Användarvisningsbild
zilent
Veteran
Veteran

Inläggav Troublesome » 24 oktober 2010, 19:09

:smeeh:

Älskar den här tråden. Knäcker mej efter varje historia jag läser. :goddjob:
Användarvisningsbild
Troublesome
Veteran
Veteran

Inläggav zilent » 25 oktober 2010, 11:23

Lilla Max lekte på skolgården när han fick se sin pappas bil åka in på en skogsväg intill. Nyfiken sprang han efter och fram till den parkerade bilen där han såg pappan kyssa moster Maria och hur dom klädde av varandra.
Han stannade kvar och tittade nyfiket på vad som hände.
Efter skolan rusade Max hem och sa till mamma:
- Mamma mamma! Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan. Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria! Dom kramades och pussades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och...
Mamman avbröt Max, log stort och sa:
- Vet du - den här historien är så intressant så jag tycker att du ska vänta tills middagen med att berätta den så att pappa också får höra alltihop!
Vid middagen berättade så Max:
- Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan. Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria! Dom kramades och pussades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och - Max gjorde en paus där mamman tidigare hade avbrutit honom och tittade på sin mamma...
Hon log, nickade och bad honom fortsätta. Max fortsatte:
- Sen gjorde dom samma sak som mamma brukade göra med farbror Peter när pappa jobbade i Tyskland!
Sensmoralen: Ibland ska man lyssna klart på vad som sägs, utan att avbryta!!!
Användarvisningsbild
zilent
Veteran
Veteran

Inläggav Sverige » 25 oktober 2010, 12:48

Toppen Zilent :asg:
Användarvisningsbild
Sverige
Site Admin
Site Admin

Inläggav zilent » 26 oktober 2010, 07:44

Jag har aldrig riktigt kommit underfund med varför mannens och kvinnans sexualdrift skiljer sig så mycket. Jag har aldrig heller förstått det där med Venus och Mars. Jag har aldrig kommit underfund med varför männen tänker med huvudet och kvinnor med sina hjärtan.
Till exempel en kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs. Passionen börjar glöda i sovrummet, När hon till sist säger:
- Jag känner inte för det, jag vill att du bara ska hålla om mig.
Jag sade:
- VA??!! vad var det där?!
Så säger hon dom orden alla pojkvänner fasar att höra:
- Du är inte tillräckligt i kontakt med mina emotionella behov som kvinna, för att jag ska kunna tillfredsställa dina fysiska behov som man.
Hon besvarade min frågande med att säga:
- Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte vad jag gör för dig i sovrummet?
När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag. Nästa dag så tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne. Vi gick ut och åt en fin lunch och gick och shoppade i ett stort, stort shoppingcenter. Jag gick med henne i affärerna när hon provade flera olika verkligt dyra klädesplagg. Hon kunde inte bestämma sig vilken hon skulle ta, så jag sade åt henne att vi tar alla. Hon ville ha skor som komplement till hennes nya kläder. Så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble. Vi gick sedan till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen.
Tillåt mig säga..... Hon var så upphetsad! Hon måste ha trott att jag var ett steg från mentalsjukhuset. Jag började tro att hon testade mig när hon frågade om hon kunde få ett tennisarmband, när hon inte ens kan spela tennis. Jag tror att hon trodde jag var knäpp när jag sa:
- Det går bra älskling.Hon var nästan nära sexuell tillfredställelse av allt shoppande. Med ett jättestort leende sade hon till sist:
- Jag tror att det är allt älskling, vi går och betalar.
Jag kunde knappt hålla mig när jag till sist sade:
- Nej älskling, Jag känner inte för det.
Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett förvånat:
- VA?
Jag sade sedan:
- Älskling, jag vill bara att du håller sakerna en stund. Du har inte tillräcklig kontakt med mina finansiella behov som man, för att jag ska kunna tillfredställa dig som kvinna.Sedan när hon såg ut som om hon skulle döda mig, fortsatte jag:
- Varför kan du inte älska mig som den jag är istället för dem saker jag köper åt dig?
Tydligen kommer jag inte att ha sex ikväll heller...
Användarvisningsbild
zilent
Veteran
Veteran

Inläggav Troublesome » 26 oktober 2010, 10:09

:smeeh:

lika roliga historier varje gång man läser dem.
ser fram emot varje ny historia. :asg:
:tack: :goddjob:
Användarvisningsbild
Troublesome
Veteran
Veteran

Inläggav zilent » 26 oktober 2010, 11:42

Det var ett nyförälskat par som skulle till Las Vegas för att gifta sig.
I bilen på vägen dit så blev kvinnan fundersam och tittade på mannen.
- Jag måste erkänna en sak. Jag är platt som en planka under blusen, så jag förstår ifall du inte vill gifta dig med mig längre!
Mannen var tyst en stund och sa sedan;
- Men vet du, Det är inte det viktigaste i världen, jag älskar dig som du är. men jag måste också erkänna en sak. Under kalsongerna är jag väldigt speciellt utrustad, ungefär som en bebis, så jag förstår ifall du inte vill gifta dig med mig längre.
Kvinnan var faktiskt ganska lättad och svarade glatt:
- Men sex är inte det viktigaste i världen, jag älskar dig för den du är.
Så paret åkte till Las Vegas och gifte sig.
Sedan på natten när dom skulle älska för första gången så tog kvinnan av sig blusen medan mannen tittade på. Mycket riktigt, hon var platt som en planka!
Sedan tog mannen av sig sina byxor, men då skrek kvinnan till och svimmade. När hon vaknade igen och skrek hon rakt ut:
- Men... men... Du sa ju att du var utrustad som en bebis!!!
- Det är jag också! svarade mannen, 4 Kilo tung och 48 cm lång!
Användarvisningsbild
zilent
Veteran
Veteran

Inläggav Troublesome » 26 oktober 2010, 13:01

:smeeh: :smeeh: :smeeh:
Användarvisningsbild
Troublesome
Veteran
Veteran

Inläggav cosworth_johan » 27 oktober 2010, 17:02

Stackars lilla frun :smeeh: :smeeh:
Mvh Johan
Användarvisningsbild
cosworth_johan
Veteran
Veteran

Inläggav Linus » 30 oktober 2010, 23:57

Fanns inga bilder här i tråden och det tycker jag nog passar in under diverse. :) Kör bara med 1, vill ju inte överdriva.

Bild
Smederna Speedway 1951-2009
Re: Ikaros Smederna 2009-

Canon EOS 50D, Samyang MF 8mm f/3,5, Canon EF-S 10-22/3,5-4,5 USM, Sigma EX 17-50mm f/2,8 DC OS HSM, Canon EF 100mm f/2,8 USM Macro, Canon EF 70-200 f/2,8 L USM
Bilder!!
Användarvisningsbild
Linus
Veteran
Veteran

FöregåendeNästa

Återgå till Skrattkammaren