Skämt och diverse tråden!!

Ett skratt förlänger livet!
Bild

Re: Skämt och diverse tråden!!

Inläggav zilent » 22 november 2010, 23:30

Kategori: Familj
Brev från dottern...
Ditt betyg: (Sätt betyg så visas automatiskt nästa)

En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand.

Kära Mamma och Pappa,
Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän.
Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel!
Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig.
Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården).
Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst.
Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det.
Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!!
Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, ett kan knappast bli bättre!).
Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv.
Nån gång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn.

Puss Puss
Emma

P.S
Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det,
- ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR!!!
Användarvisningsbild
zilent
Veteran
Veteran

Inläggav zilent » 22 november 2010, 23:31

Bild
Användarvisningsbild
zilent
Veteran
Veteran

Inläggav Latorre » 22 november 2010, 23:50

:smeeh: Alltid lika fascinerad av dina historier Zilent! Brevet var klockrent!
Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Latorre
Veteran
Veteran

Inläggav cosworth_johan » 23 november 2010, 18:04

100++++ :smeeh: :smeeh: :smeeh: :smeeh: :smeeh:
Mvh Johan
Användarvisningsbild
cosworth_johan
Veteran
Veteran

Inläggav Legenden » 5 mars 2011, 20:11

Haha grymma skämt :smeeh: :smeeh: :smeeh:
Gamingworld.se staff
Användarvisningsbild
Legenden
Veteran
Veteran

Inläggav raffe1967 » 8 mars 2011, 22:41

zilent skrev:Kategori: Familj
Brev från dottern...
Ditt betyg: (Sätt betyg så visas automatiskt nästa)

En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand.

Kära Mamma och Pappa,
Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän.
Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel!
Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig.
Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården).
Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst.
Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det.
Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!!
Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, ett kan knappast bli bättre!).
Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv.
Nån gång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn.

Puss Puss
Emma

P.S
Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det,
- ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR!!!

Jag önskar det fanns en "Gilla" knapp å trycka på!!!
Underbar :smeeh:
Bild

Si tacuisses, philosophus manisses.
Om du hade tigit, hade du fortfarande varit filosof.
Användarvisningsbild
raffe1967
Veteran
Veteran

Inläggav God of shadows » 19 oktober 2011, 21:05

Why is 6 afraid of 7?
Because 7 ate 9.

Det finns faktiskt 2 låtar efter en grupp som heter sådär, ena heter som i första raden och andra låten som i andra raden i skämtet :D
Don't complain about the wheel when you're to lazy to walk.
Insanity is only for those who can tame it.
If you got an umbrella up your ass, don't open it.

http://s1.se.tanoth.gameforge.com/?invite=Godofshadows
Användarvisningsbild
God of shadows
Veteran
Veteran

Inläggav Sverige » 4 november 2011, 07:49

En cowboy rider in i en stad. Han stannar vid saloonen, hoppar av sin häst,
går runt bakom den, lyfter upp svansen och pussar den där bak. Bartendern
inne på saloonen ser cowboyen och tycker att hans beteende är något
märkligt. När cowboyen kommer fram till bardisken för att beställa en whisky
frågar bartendern:

- Jag såg att du pussade din häst i baken innan du klev in här. Får jag
fråga varför?

- Nariga läppar, svarar cowboyen och sveper sitt glas.

- Jasså!, säger bartendern. Botar det nariga läppar ?

- Nej, men sen slickar du dig fan inte om munnen!!!
Användarvisningsbild
Sverige
Site Admin
Site Admin

Inläggav Sverige » 4 november 2011, 08:27

Egon blev bjuden till ett party. Direkt efter ankomsten ställde han sig och överblickade det av flaskor belamrade bordet. Egon gick därefter fram till värden, fattade hans hand i ett grepp och sa:
"Du behöver inte vara orolig för att jag redan nu ska lämna festen, jag vill bara passa på att tacka dig medan jag fortfarande känner igen dig."

"Vad är mannens syn på att hjälpa till i hemmet?"
"Att lyfta på benen när frun dammsuger."

En apa kom in på en bar, den beställde en öl. Kyparen serverade ölen och apan betalade med en hundralapp. Då tänkte kyparen att han skulle skoja med apan och lämnade bara tillbaka en femma. Men apan reagerade inte utan stoppade femman i pälsen och smuttade vidare på sin öl.
Kyparen skruvade på sig och sa:
"Det är inte ofta vi har apor här.
"Nähe, det är ju inte så konstigt när ni tar 95 spänn för en öl.

Hos frisören:
"Ska jag kamma bena, herrn?"
"Nej tack, jag har så lite hår på dem!"

Olle visar upp sin tågbiljett för konduktören. Då säger konduktören:
"Men det här är ju en barnbiljett."
"Ja, där ser nu hur mycket tåget är försenat!"

En av CIAs yrkesmördare hade så att säga fallit ifrån på ett uppdrag i sydamerika och nu sökte de efter en ny förmåga som skulle kunna fylla den luckan. Efter kontroll av de sökandes bakgrund samt inledande intervjuer återstod tre personer: två män och en kvinna.

Som ett sista test gav de en av männen en pistol och ställde honom framför en stor metalldörr.

”Vi måste veta att du kan följa våra instruktioner helt oberoende av omständigheterna. Innanför den här dörren sitter din fru och du måste döda henne.”

Mannen tittade misstroget på agenten och sa: ”Du kan inte mena allvar. Jag kan inte skjuta min hustru.”

Agenten tog då pistolen från mannen och svarade: ”Då är du inte rätt man för det här jobbet.”

Den andre mannen fick samma instruktioner. Han tog pistolen och gick in i rummet. Allt var tyst i fem minuter innan mannen kom ut igen gråtande: ”Jag försökte men jag kan inte döda min fru.”

”Du har inte vad som krävs! Ta din fru och åk hem!”

Så var det då kvinnans tur. När agenten gav henne instruktionen att hon skulle gå in i rummet och döda sin make, tog hon direkt pistolen från agenten och gick in i rummet. Direkt hördes flera skott gå av i rummet. Sedan hördes skrik, tumult och bankningar i väggarna. Efter ett par minuter blev allt tyst. Dörren öppnades och där stod kvinnan. Hon torkade bort lite svett i ansiktet och sa: ”Ni berättade inte att pistolen var laddad med lösa skott så jag fick slå ihjäl honom med en stol.”

En engelsman kom in på en svensk bank för att skaffa sig ett bankfack.”Ok”, sa banktjänstemannen, “would you please fill in this blanket, and show me your leg”. Engelsmannen stirrade förvånat på honom och undrade vilken filt han menade, och varför hon ville se hans ben medan bankmannen fortsatte samtalet genom att fråga: ”So,Would you like a big fack or a small fack?”

Grammatiklektion
Substantiv – ord som man sätter ”fan” eller ”jävel” efter, exempelvis kärringfan, gubbjävel, bilfan osv.
Adjektiv – ord som man sätter ”skit” före, exempelvis skitbra, skitful, skitsnygg osv.
Verb – ord som man sätter ”utav bara helvete” efter, såsom sprang utav bara helvete, sjöng utav bara helvete, åt utav bara helvete osv.

Så nu är det skitenkelt för ungjävlarna att lära sig utav bara helvete.
Användarvisningsbild
Sverige
Site Admin
Site Admin

Inläggav Latorre » 4 november 2011, 11:25

:smeeh: :smeeh: :smeeh: :smeeh: Goa historier! Bra start på min fredag det här! :tack:
Användarvisningsbild
Latorre
Veteran
Veteran

FöregåendeNästa

Återgå till Skrattkammaren